Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Θέμος Αναστασιάδης: "Για πρώτη φορά πήγα σε εκκλησία και γονάτισα"

Αποτέλεσμα εικόνας για Θέμος Αναστασιάδης 
"Ζήτησα να σωθεί δικό μου άτομο και να πάρει εμένα..."

Τελευταία φορά πότε έκλαψες;
«Μία φορά που υπήρχε ένα πρόβλημα υγείας σε
ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο, τότε μόνο. Δόξα τω Θεώ ξεπεράστηκε. Αλλά τότε τελείωσε ο κόσμος. Εκεί ήταν η ώρα που…».

Το πρόσωπό του συσπάται. Βουρκώνει. Η ανάμνηση πονάει. Παύση. Προσπαθεί να ανασυνταχθεί για να συνεχιστεί η κουβέντα μας. Δυσκολεύεται πολύ. Είναι συντετριμμένος. Φαίνεται να ξαναζεί τις στιγμές εκείνες…

Αναθεώρησες τις προτεραιότητές σου;
«Τα ισοπέδωσα όλα. Ό,τι πίστευα. Για πρώτη φορά πήγα σε εκκλησία και γονάτισα. Ζήτησα να σωθεί το άτομο αυτό και να πάρει εμένα. Ήταν και ένας παπάς εκεί, ο οποίος δεν με ήξερε, γιατί ήταν σε μία ελληνική εκκλησία πριν πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Μου λέει “δεν έχω δει τόσο συντετριμμένο άνθρωπο”».

Απόσπασμα από τη συνέντευξη του Θέμου Αναστασιάδη πριν 3 χρόνια στο Crash