Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Γέροντας Γαβριήλ: Ποια είναι η αλήθεια για τον κορονοιό (Vid)

Αποτέλεσμα εικόνας για Γέροντας Γαβριήλ Μήνυμα σε όλους τους Ανθρώπους Ποια είναι η Αλήθεια για τον Κοροναιό
(Βίντεο 14 min)
- Μήνυμα σε όλους τους Ανθρώπους 
- Κορονοϊός: Όλα τα δεδομένα η Αλήθεια που πιθανόν σας κρύβουν

Είναι η ποιο σημαντική εκπομπή που έχω κάνει ποτέ μου !!!
Την ώρα που μιλούσα με έναν πολύ καλό μου φίλο και έλεγα τα θέματα της εκπομπής του ήρθε ένα μήνυμα από τον Γέροντα Γαβριήλ !!! UHUTV

Πόσο τυχαίο ήταν; Εκείνη την ώρα αναρωτιόμουν  πως να το ξεκινήσω πως να το πω πραγματικά τι θα συμβεί σε αυτούς τους σκοτεινούς καιρούς που ζούμε; Ανατρίχιασα ένιωσα κάτι που δεν μπορώ να το περιγράψω μέσα μου .  

Δείτε την Εκπομπή  φίλες και φίλοι μου θα καταλάβετε πολλά .

Το μικρόφωνο μου έκανε κάποιες διακοπές αλλά όλα καλά ...

Ακούστε τι έρχεται !!!  Ποια είναι τα σχέδια των υπηρετών του Έξω από εδώ !!!

Δείτε το βίντεο

Πηγές: Coronavirus COVID-19 Global Cases by the Center for Systems Science and Engineering (CSSE) at Johns Hopkins University (JHU)