Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Πέφτουν τ'αστέρια βροχή

Ένα όμορφο, νοσταλγικό τραγούδι χριστιανικών κατασκηνώσεων!






Πέφτουν τ' αστέρια βροχή, 
στις χούφτες του Μάη τα βράδια,
σωπαίνει η νύχτα στο λίκνο της άνοιξης, 
σαν λέει η γιαγιά παραμύθια. 
Κι ένα παιδί μοναχό,
 καβάλα στη ράχη του ονείρου, 
ξυπνά τους αγγέλους, ξυπνά το Θεό,
στην άδολη την προσευχή του:

Να γίνει ο κόσμος φωλιά,
 να 'ρθούνε λευκά περιστέρια, 
να ανάψει, Θεέ μου, φωτιά, 
να δώσουμε κύκλο τα χέρια... 
Λουλούδι θα πει «Σ' αγαπώ», 
αστέρι θα πει «Σε γυρεύω», 
  ο ήλιος που δύει θα πει «νοσταλγώ»
και σαν ανατέλλει «πιστεύω».

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, 
στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.

Καράβι η καρδιά που γυρνά,
να βρει ένα λιμάνι αγάπη, 
πουλί είν' η σκέψη που απλώνει φτερά
ελεύθερη στα ουράνια πλάτη.

Κι εγώ ένα αστέρι μικρό 
π' ανάβει απ' τον άπειρο ήλιο, 
ας γίνει η ψυχή μου Χριστέ στο ζητώ, 
δικό Σου αιώνιο βασίλειο.

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου,
στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.

Λουλούδι θα πει «Σ' αγαπώ», 
αστέρι θα πει «Σε γυρεύω», 
  ο ήλιος που δύει θα πει «νοσταλγώ»
και σαν ανατέλλει «πιστεύω».


Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου,
 στη γλώσσα της φύσης Σου μιλά.



Αδελφότης "Η Αγία Φιλοθέη"

https://www.youtube.com/watch?v=LFtYOk4dBHQ&nohtml5=False