Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Το τέλος της Ευρώπης που ξέραμε (vid)


Ο Έσχατος ξεπεσμός!!! Καταπληκτικό άρθρο που εξηγεί πολλά και μας δείχνει το μέγεθος της απομάκρυνσης από τον Θεό στην Ευρώπη. Πλέον τα πράγματα έχουν ξεφύγει πάρα πολύ…Τὴν 1-6-16 ἔλαβαν χώρα στὴν Ἐλβετία τὰ ἐγκαίνια τοῦ μεγαλύτερου σιδηροδρομικοῦ τοῦνελ στὸν κόσμο ποὺ θὰ συνδέει τὴν Ἐλβετία μὲ τὴ Βόρεια Ἰταλία. Ἡ τελετὴ ξεκίνησε μὲ – τί ἄλλο; – συμπροσευχὴ (στὸ 7΄.10΄΄) Καθολικοῦ Ἱερέα, Ραβίνου, Μουφτή καὶ Προτεστάντισσας Κληρικοῦ καὶ συνεχίστηκε μὲ διάφορα συμβολικὰ δρώμενα ὥστε νὰ καταλήξει στὴν πιὸ ἀπροκάλυπτη Σατανιστικὴ τελετὴ ποὺ ἔχει ποτὲ λάβει χώρα δημοσίως....


Τὴν 1-6-16 ἔλαβαν χώρα στὴν Ἐλβετία τὰ ἐγκαίνια τοῦ μεγαλύτερου σιδηροδρομικοῦ τοῦνελ στὸν κόσμο ποὺ θὰ συνδέει τὴν Ἐλβετία μὲ τὴ Βόρεια Ἰταλία.
Παρόντες στὴν τελετὴ οἱ ἰσχυροὶ ἡγέτες τῆς Εὐρώπης, μεταξύ των ὁποίων ἡ κα Μέρκελ, ὁ κ. Ὀλάντ, ὁ κ. Ρέντσι ἐνῶ γενικὰ παραβρέθηκε ὡς καλεσμένη ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἐλίτ. Τὴν τελετὴ διάρκειας 6 καὶ πλέον ὡρῶν ἀναμετάδωσε -μεταξὺ ἄλλων καναλιῶν- στὸ σύνολό της ἀσχολίαστη το Δορυφορικὸ Κανάλι Russia Today καὶ μπορεῖτε νὰ τὴν παρακολουθήσετε μέσω τοῦ διαδικτύου ἐδῶ:….>>>

Ἡ τελετὴ ξεκίνησε μὲ – τί ἄλλο; – συμπροσευχὴ (στὸ 7΄.10΄΄) Καθολικοῦ Ἱερέα, Ραβίνου, Μουφτή καὶ Προτεστάντισσας Κληρικοῦ καὶ συνεχίστηκε μὲ διάφορα συμβολικὰ δρώμενα ὥστε νὰ καταλήξει στὴν πιὸ ἀπροκάλυπτη Σατανιστικὴ τελετὴ ποὺ ἔχει ποτὲ λάβει χώρα δημοσίως.
Οἱ Ἐλβετοὶ ὀργανωτὲς μὲ κάθε ὠμότητα ἔδειξαν τὸ ὅραμα τῶν ὀπαδῶν τοῦ Ἑωσφόρου γιὰ τὸν κόσμο καὶ οὔτε λίγο οὔτε πολὺ δικαίωσαν (ἕως τὸ σημεῖο ποὺ τοὺς συνέφερε φυσικὰ) τὶς προρρήσεις τῶν Ἁγίων καὶ Γερόντων τῆς Πίστεώς μας. Ἡ κορύφωση τῆς τελετῆς – λατρείας ξεκίνησε (ὅλως τυχαίως) τὴν 6η ὥρα τῆς τελετῆς (θυμίζουμε τὴν ἡμερομηνία 1-6-16) παρουσιάζοντας τοὺς ἐργάτες νὰ εἰσέρχονται στὸ χῶρο μὲ στρατιωτικὴ πειθαρχία ὡς ἄψυχα κινούμενα σώματα (ζόμπι) (στὸ 5:58΄.25΄΄).
Μετὰ ἀπὸ ἀπέλπιδες κινήσεις ἀντίδρασής τους πού καταλήγουν στὴν κατάρρευση τῶν προσπαθειῶν τους νὰ σκαρφαλώσουν σὲ ἕναν ἀπότομο γκρεμὸ (μήπως ἀπεικονίζεται ἡ σισύφεια προσπάθειά τους νὰ ἐπιβιώσουν οἰκονομικὰ στὴ σύγχρονη Εὐρώπη;) ὑποχωροῦν τελικὰ καὶ τὴ θέση τοὺς παίρνουν (στὸ 6:04΄.00΄΄) οἱ ἀστοὶ εὐρωπαῖοι πολίτες ἡμίγυμνοι ἀλλοπρόσαλλοι, σκοτισμένοι καὶ παραδομένοι στὴ σάρκα καὶ τὶς διεκδικήσεις. Ὅλοι σταματοῦν (στὸ 6:04΄.30΄΄) καὶ ταυτιζόμενοι μὲ τὸν κτύπο τοῦ τυμπάνου συμμετέχουν στὴν ἀνθρωποθυσία τριῶν ἐργατῶν ποὺ κρεμασμένοι ψυχορραγοῦν (στὸ 6:06΄.06΄΄) μέχρι νὰ πεθάνουν ὁπότε καὶ εἰκονίζονται νὰ γκρεμίζονται στὴν ἄβυσσο (στὸ 6:06΄.45΄΄). Οἱ ψυχὲς τῶν θυσιασμένων ἀνεβαίνουν πρὸς τὰ πάνω (6:07΄.08΄΄) ἐνῶ τὴν ἴδια στιγμὴ ἐπὶ τῆς γῆς συνοδευόμενος ἀπὸ ἀνδρόγυνες νύμφες κάνει τὴν ἐμφάνισή του θριαμβευτικὰ ὁ ἴδιος ὁ Ἑωσφόρος ἱκανοποιημένος ἀπὸ τὴν ἀνθρωποθυσία!!! (στὸ 6:09΄.08΄΄).
Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα τὸ θέαμα εἶναι ἀποτρόπαιο. Ὁ Ἑωσφόρος οὐρλιάζει ὑπὸ τὴ συνοδεία Ἑλβετικῶν κόρνων καὶ ἡ συνοδεία του μεριάζει προσκυνώντας τὸν. Μία μαύρου χρώματος πόρνη νύμφη τὸν πλησιάζει καὶ ἐν μέσω χορῶν τῆς συνοδείας του ζευγαρώνει βέβηλα μαζί του. Ἡ πόρνη νύμφη τὸν τυλίγει μὲ τὸ πέπλο της ( στὸ 6:12΄.00΄΄) ὡς βασιλέα καὶ ἐν συνεχεία ἀποσύρεται στὸ βάθος τῆς σκηνῆς ἐνῶ ὁ Ἑωσφόρος ξαπλώνει στὸ μπροστινὸ μέρος της ὡς νὰ τίκτει… ( στὸ 6:14΄.15΄΄). Ἡ πόρνη τελικὰ κατεβαίνει ἀπὸ τὴ σκηνὴ γιὰ νὰ ἀφήσει μόνο του ἐπάνω τὸν νεαρὸ Ἀντίχριστο… (στὸ 6:14΄.54΄΄). Ὑπὸ τοὺς ἤχους ἑνὸς παγανιστικοῦ τραγουδιοῦ γυναῖκες κρατώντας καὶ φορώντας παγανιστικὰ σύμβολα καὶ ἄνδρες ντυμένοι ὡς νὰ θυμίζουν μασόνους κρατώντας ἐπίσης παγανιστικὰ σύμβολα περνοῦν μέσα ἀπὸ τοὺς θεατὲς ( ἀρκετοὶ ἀπὸ αὐτοὺς φοβισμένοι ἀπὸ ὅτι εἶδαν ἕως τώρα) καὶ ἔρχονται νὰ ἀποτίσουν φόρο τιμῆς στὸν Ἀντίχριστο. (στὸ 6:15΄.55΄΄). Ἀκολούθως τὴ θέση τῶν παγανιστῶν παίρνει ἕνα πολύχρωμο πλῆθος ἐνῶ ἡ μουσικὴ γίνεται ἠλεκτρονικὴ καὶ στὴ γιγαντοοθόνη προβάλλονται βιομηχανικὲς καὶ τεχνολογικὲς εἰκόνες. Ὁ ἀντίχριστος… παραλαμβάνει τὰ κέρατα ἀπὸ τὸν Ἑωσφόρο (στὸ 6:20΄.00΄) ὁ ὁποῖος κατόπιν ἀναμιγνύεται μὲ τὸ πολύχρωμο πλῆθος καὶ ἐπιδίδεται σὲ βδελυρὲς περιπτύξεις ἐνῶ ἀνάμεσα στοὺς συμμετέχοντες διακρίνονται μιὰ γυναίκα μὲ πορφυρὰ καθολικὰ ἄμφια καὶ τσάντα μὲ σταυρό, γυναῖκες ντυμένες ἄνδρες καὶ ἄνδρες ντυμένοι γυναῖκες. Ὁ ἀντίχριστος κρατώντας τὰ κέρατα τοῦ πατέρα του ἀναπαύεται στὸ ἄκρο τῆς σκηνῆς, στὴ γιγαντοθόνη προβάλλονται …πιγκουίνοι μὲ γραβάτες καὶ τὸ παρδαλὸ πλῆθος συνεχίζει ἄνευ νοήματος τοὺς χοροὺς καὶ τὶς περιπτύξεις.
Κάποια στιγμὴ ἡ γυναίκα μὲ τὰ καθολικὰ ἄμφια ἐν μέσω γελώτων γεννᾶ μιὰ κοπέλα (;) (στὸ 6:24΄.00΄΄) καὶ μετὰ ἀπὸ νεῦμα τοῦ Ἑωσφόρου (στὸ 6:27΄.10΄΄) ὅλοι μαζὶ προχωροῦν πρὸς τὴ γιγαντοοθόνη ὅπου ἀπεικονίζεται ἕνα ρολόι τὸ ὁποῖο καὶ προσκυνοῦν. Κάπου ἐκεῖ, στὸ τέλος τῆς τελετῆς, οἱ ὑπεύθυνοι θυμήθηκαν ὅτι ἐπρόκειτο γιὰ ἐγκαίνια σιδηροδρομικοῦ τοῦνελ καὶ προέβαλαν ἕνα τραῖνο νὰ βγαίνει ἀπὸ τὸ τοῦνελ ὁπότε τὸ παρδαλὸ πλῆθος μαζὶ μὲ τὸν Ἑωσφόρο ἄρχισε νὰ πανηγυρίζει μὲ ὑστερία καὶ μανία ἐνῶ ὁ ἀντίχριστος διακριτικὰ ἀποχώρησε μὲ σκυφτό το κεφάλι συνεχίζοντας νὰ κρατᾶ τὰ κέρατα τοῦ πατέρα του.
Ἦταν πραγματικὰ ἀποκρουστικὸ νὰ δοῦμε καὶ νὰ περιγράψουμε τὰ παραπάνω ποὺ ξεπερνοῦν κάθε ἀνθρώπινη φαντασία. Ἔπρεπε ὅμως νὰ τὸ κάνουμε καθὼς ἐπρόκειτο γιὰ μιὰ ἐπίσημη διακυβερνητικὴ γιορτὴ στὴν καρδιὰ τῆς Εὐρώπης ποὺ μεταδόθηκε τηλεοπτικὰ καὶ ποὺ παρὰ τὸ σκανδαλῶδες καὶ πολυδάπανο θέαμά της ἀλλὰ καὶ τὶς ἀντιδράσεις ποὺ προκάλεσε στοὺς Εὐρωπαίους πολίτες, δὲν ἀκούστηκε γιὰ αὐτὴ οὔτε λέξη ἀπὸ τὰ ἡμεδαπὰ μέσα «ἐνημέρωσης».
Οἱ ἐχθροί τῆς Πίστεώς μας νιώθουν πιὰ ἀνίκητοι καὶ ἐπιδεικνύουν τὶς διαστροφές τους καὶ τὶς ὀρέξεις τους. Ἡ Εὐρώπη τοῦ Χριστιανισμοῦ καὶ τῶν Ἀξιῶν ἔχει πιὰ τελειώσει. Μιὰ Νέα Εὐρώπη ἔχει γεννηθεῖ καὶ μολονότι εἶναι ἀνόσια καὶ ἀποκρουστική μας δείχνει ξεδιάντροπά το πρόσωπό της. Προβάλει ὅτι πιὸ σκοταδιστικό, φαῦλο καὶ πρωτόγονο καὶ ὅμως οἱ ὑπηρέτες της ἔχουν τὸ θράσος νὰ μᾶς ἀποκαλοῦν ὀπισθοδρομικοὺς καὶ κολλημένους στὴν παράδοση.
Μὲ αὐτὴ τὴν Εὐρώπη δὲν θέλουμε νὰ ἔχουμε καμία σχέση. Τὴν ἀποστρεφόμαστε καὶ δὲν τὴ φοβόμαστε.
Ὅσοι θέλουν ἃς διαλέξουν αὐτὴν τὴν κατ’ ὄνομα Εὐρώπη. Ἐμεῖς τὸ Χριστὸ ἀγαπᾶμε καὶ κρατᾶμε τὴ Ρωμαίικη Ἑλλάδα.
ΠΗΓΕΣ: